Twoja kariera w Cartracku

Charakter branży, w której działa Cartrack Polska umożliwia Pracownikom rozwój w różnych kierunkach zawodowych, zarówno tych stricte technicznych, jak i sprzedażowych, dotyczących obsługi Klienta oraz wspierających biznes tj. Dział HR, Księgowości, czy Administracji. Doceniając zaangażowanie naszych Pracowników zapewniamy im możliwość uczestniczenia w wewnętrznych procesach rekrutacyjnych, dzięki którym mogą budować swoją ścieżkę kariery począwszy od stanowisk wstępnych po stanowiska specjalistyczne i kierownicze.

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Kierownik Biura Obsługi Klienta

W Cartracku jestem od 4 lat. Zaczynałem jako Młodszy Operator Centrum Monitoringu, by po przejściu kilku szczebli objąć stanowisko Kierownika Biura Obsługi Klienta. Osoby, które są bardziej doświadczone, mocno mnie wspierały i udzielały wskazówek od samego początku.

Co lubię w swojej pracy? To, że każdy dzień jest inny i przynosi nowe wyzwania. Nie ma schematów działania – do każdego Klienta i problemu trzeba podejść indywidualnie, dzięki temu nie ma monotonii.

W Cartracku lubię ludzi, z którymi pracuję – przyjaźnimy się również prywatnie. Pomimo presji czasu i wysokich oczekiwań wspieramy się wzajemnie i gramy do tej samej bramki.

Łukasz – Kierownik Biura Obsługi Klienta

Łukasz – Kierownik Biura Obsługi Klienta

Specjalista ds. Klientów Kluczowych

Specjalista ds. Klientów Kluczowych

W Cartracku pracuję prawie od samego początku, zaczynałem jako Instalator Systemów GPS, a po pewnym czasie awansowałem na stanowisko Lidera Zespołu Instalatorów. Chcąc rozwijać się w kierunku zarządzania projektami i testowania produktów, objąłem stanowisko Specjalisty ds. Rozwoju Produktu, gdzie miałem szansę tworzyć i wdrażać nowe rozwiązania do naszego systemu. Teraz, bazując na mojej wiedzy i doświadczeniu mam możliwość rozwijać swoje kompetencje w Dziale Kluczowych Klientów.

Dlaczego Cartrack? Przede wszystkim dlatego, że daje mi realne możliwości rozwijania się w różnych dziedzinach, wiem, że mogę liczyć na wsparcie moich przełożonych w budowaniu swojej ścieżki kariery.

Kamil – Specjalista ds. Klientów Kluczowych

Kamil – Specjalista ds. Klientów Kluczowych

Kierownik Zespołu Sprzedaży

Kierownik Zespołu Sprzedaży

Ze sprzedażą związany jestem od 15 lat. Zawsze pracowałem w segmencie IT / Telekom / nowe technologie. 6 lat temu związałem się z firmą Cartrack Polska, ponieważ poszukiwałem miejsca pracy, w którym miałbym realny wpływ na tworzenie ważnych procesów i rozwój organizacji. Początek był trudny, ale było to wyzwanie, którego chciałem się podjąć i nie rozczarowałem się. Zaczynałem jako Regionalny Przedstawiciel Handlowy, a dzięki swojej pracy zdobyłem nagrodę dla najlepszego Handlowca w Cartracku na świecie. Teraz zarządzam zespołem kilkunastu Regionalnych Przedstawicieli Handlowych i odpowiadam za sprzedaż na terenie całej Polski.

Cartrack cały czas rośnie w siłę stawiając przede mną nowe wyzwania. Jest to miejsce, w którym zdecydowanie nie można się nudzić.

Łukasz – Kierownik Zespołu Sprzedaży

Łukasz – Kierownik Zespołu Sprzedaży